1

Onderwerp: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Momenteel ben ik voorbereidingen aan het treffen voor de organisatie van de Algemene Ledenvergadering (ALV), die eind november plaats zal vinden (we denken momenteel aan donderdag 22 november). Vorig jaar hielden we de ALV in de "Zilveren Toren", pal naast Amsterdam CS. Tegelijkertijd gaan er ook stemmen op om de ALV in Utrecht te houden i.v.m. de centrale ligging.

Stel dat ik een betaalbare locatie kan regelen in de buurt van Utrecht CS, én je bent van plan om naar de ALV te komen (de echte aanmelding volgt later), wat heeft dan je voorkeur?

A) Amsterdam
B) Utrecht
C) Maakt niet uit

2

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Rotterdam! Handig voor onze zuiderburen.

Web designer
Work:Lunatech Research
Twitter: @dutchcelt
Blog: dutchcelt.nl

3

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Amsterdam

4

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Utrecht. Meest centraal, best bereikbaar en er wonen veel ALV-bezoekers van vorig jaar.

5

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

C) Maakt niet uit

6

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Utrecht of Den Bosch (beter bereikbaar vanuit België), al is Rotterdam in dat opzicht ook een optie, maar dat ligt in oost-westelijke richting dan weer verder uit het midden.

Smells like Team America

7

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Kreeg afgelopen week in het oor gefluisterd dat Rotterdam het niet gaat worden. Dan heeft Utrecht mijn voorkeur; lekker centraal en kan ik het wat later maken.

8

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Het is mij om het even, maar Utrecht lijkt me voor velen qua OV een handigere locatie.

9

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Utrecht lijkt me prachtig

10

Re: Algemene Ledenvergadering, in Amsterdam of in Utrecht?

Het is ook Utrecht geworden: http://fronteers.nl/blog/2012/10/kom-na … ering-2012