1 Laatst bewerkt door Ruud Kuin (19-04-2013 19:37:04)

Onderwerp: Stageplek gezocht

Hallo allemaal;

Even (opnieuw) introduceren, mijn naam is Ruud Kuin, ben werkzaam als Grafisch Vormgever bij Sanoma Media, maar bij een aanstaande reorganisatie eind mei word ik ontslagen. Bij dat ontslag mag ik aanspraak maken van het sociaal plan wat hiervoor is geschreven. Hierin krijg ik een studie-budget van €5000. Met dat budget heb ik me bij Competence Factory ingeschreven voor de 'Leergang Frontend Development'. Om na mijn leergang (en ontslag) ervaring op te doen in deze branche zoek ik een 'stage-plaats'. Kunnen jullie kijken/overwegen of er bij jullie bedrijf plaats is/komt voor een zgn. apprentice (novice!)? Graag zou ik begeleid worden door een ervaren Frontend Dev om zo de kneepjes van dat vak onder knie te krijgen. Vanuit hetzelfde sociaal plan krijg ik mijn WW aangevuld tot 90%, dus heel veel kosten zijn er niet verbonden aan dergelijke stage.

Met vriendelijke groet, Ruud

2

Re: Stageplek gezocht

Hee Ruud,

Misschien is het wel handig te vermelden waar je precies een stageplek zoekt (qua regio), anders willen mensen uit Groningen je een stageplek aanbieden terwijl je in Maastricht woont wink

Als Amersfoort in de buurt is voor je, kan ik hier wel even navraag doen?

3 Laatst bewerkt door Ruud Kuin (22-04-2013 08:08:35)

Re: Stageplek gezocht

Robert van der Elst schreef:

Hee Ruud,

Misschien is het wel handig te vermelden waar je precies een stageplek zoekt (qua regio), anders willen mensen uit Groningen je een stageplek aanbieden terwijl je in Maastricht woont wink

Als Amersfoort in de buurt is voor je, kan ik hier wel even navraag doen?

Dank je Robert,

Inderdaad wel handig om te weten, ik woon in Alkmaar. Dus die regio t/m regio Amsterdam...

Groet, Ruud.

4

Re: Stageplek gezocht

Alkmaar - Amersfoort lijkt mij dan idd verrekte onhandig qua reizen. In ieder geval succes met zoeken!

5

Re: Stageplek gezocht

Momenteel 87 views maar verder geen reacties behalve over de locatie?! hmm
Juist hier had ik toch wat meer respons verwacht...

Oké, iets meer geduld.

smile

6

Re: Stageplek gezocht

Hoi Ruud,

Info.nl in Amsterdam werkt wel eens mee aan stages en is volgens mij een leuk bedrijf. Misschien kun je bij hen eens navraag doen?

7

Re: Stageplek gezocht

Yolijn van der Kolk schreef:

Hoi Ruud,

Info.nl in Amsterdam werkt wel eens mee aan stages en is volgens mij een leuk bedrijf. Misschien kun je bij hen eens navraag doen?


Hoi Yolijn,

Dank voor de tip!
Ik ga contact met ze opnemen...

Groet, Ruud

8 Laatst bewerkt door Ruud Kuin (25-05-2013 20:12:25)

Re: Stageplek gezocht

Met een beetje geluk begin ik in juni mijn stage bij Sanoma Media.
Daar geruiken ze WordPress als CMS. Wellicht heeft een van jullie nog nuttige tips omtrent deze CMS...
Ik zal aldaar worden begeleid door Jago Philippens, hij heeft me inmiddels al wat handige URL's met tutorials doorgemaild.
Groet, Ruud.