1

Onderwerp: Docent gezocht

Hi,

Ik ben al een poosje bezig mezelf de fijne kneepjes van Javascript te leren en ik ben al een stuk verder dan ik een jaar geleden was, maar ik mis voor mijn gevoel nog steeds een goed basis begrip van de verschillende aspecten van JS.
Door zelfstudie kom je een heel eind, maar omdat ik helemaal geen achtergrond in programmeren heb, blijven sommige concepten van programmeertaal te ongrijpbaar voor me.

Ik ben dus op zoek naar een JavaScript Master, die het leuk vind (uiteraard tegen vergoeding) mij als Apprentice onder z'n vleugels te nemen en me alle ins & outs van JS kan en wil leren. Liefst in omgeving Utrecht.

Hoeveel tijd dat gaat kosten en welke financiële vergoeding daar tegenover moet staan, komen we wel uit.

Ik hoop dat er mensen zijn die het leuk vinden hun kennis over te dragen en ervoor kunnen zorgen dat ik over een half jaar moeiteloos het ene na het andere script uit m'n mouwen tover!

Alvast bedankt,
Michael

2

Re: Docent gezocht

Hallo Michael,

Lijkt me leuk om een keer te doen voor/samen met je. Ik geef nu de cursus jQuery voor Fronteers. Die begint eerst met een flinke dosis JavaScript basics.

Contactgegevens kun je via Google vinden als je op mijn naam zoekt  smile

—Arjan