1

Onderwerp: Waar bijt jij je momenteel op stuk?

Welke (nieuwe?) technieken bijt jij je momenteel op stuk? (En welke tips heb je voor anderen? wink)

Ik zelf loop ontzettend te klunzen met appcache op mobiele browsers, voordat je weet wat er fout gaat ben je wel even bezig, en ik heb nog geen handige manier gevonden.

2

Re: Waar bijt jij je momenteel op stuk?

Ik zat gisteravond een beetje te pielen met localstorage, maar dat is geen rocketscience en op http://diveintohtml5.org/storage.html staat alles wat je erover moet weten.

3

Kilian  waar heb je nog geen handige manier voor gevonden?. Ik ben zelf ook bezig met de applicationCache. Dud het is wel handig om te weten waar je tegen aan loopt smile

4

@arjan Localstorage en appcache zijn twee verschillende dingen. smile

@glenn: het feit dat de error niet aangeeft welk bestand de error geeft is de kern van het probleem. Ook heb ik vaak problemen dat appcache in de ene browser (chrome) prima werkt en in een andere browser (mobile safari) een error geeft. Probeer dan maar eens uit te vinden waar het fout gaat :-/ Als laatste het feit dat mobile safari doet alsof audio en video in een appcache komt te staan, maar dat stiekem toch niet doet. Voordat je doorhebt dat je geluid in je offline app daarom niet werkt...

5 Laatst bewerkt door Arjan Eising (04-08-2011 20:33:08)

@kilian: Ik heb ook nooit gezegd dat het hetzelfde was wink